به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (چهار محال و بختیاری) سالار امیدی رئیس اداره بازرسی ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان استان گفت: سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان در دو ماهه اخیر با ۳۸۰ نفر از شهروند دیدار و مسائل، مشکلات و درخواستهای آنان را مورد رسیدگی و بررسی قرار داده و پیگیر دغدغههای مراجعین بوده است.
امیدی ادامهداد: در این دیدارها درخواستها و مشکلات مطرح شده در حوزه راه و شهرسازی بررسی و دستورات لازم از سوی مدیرکل راه و شهرسازی چهار محال و بختیاری صادر شد.
وی گفت: از این پس ملاقاتهای مردمی مدیر کل راه و شهرسازی استان پنج شنبه هر هفته از ساعت ۸ الی ۱۳ خواهد بود.
امیدی افزود: در راستای تکریم ارباب رجوع و تقویت خدمات رسانی غیر حضوری به متقاضیان، شماره تماس ۰۳۸۳۳۳۳۰۹۰۴ راه اندازی و آماده دریافت درخواست، شکایت، انتقاد و پیشنهادات سازنده هم استانیها است.